Jak se dá využít mobilní telefon za volantem?

Ačkoli využívání mobilního telefonu či podobné aparatury během jízdy se rozhodně nedá označit jinak než rizikové chování, pokud své zařízení máte běžně u sebe i při přemisťování se, pak možná ani netušíte, že se dá využít k mnohým jiným účelům, které již nebezpečné nijak nejsou, mnohdy dokážou dokonce zabránit hazardnímu přístupu. Jak lze tedy svůj smartphone zaúkolovat a najít mu využití i za takových podmínek?GPS na obrazovce
Navigace: Nejzákladnějším a poměrně profláknutým způsobem se již stala právě navigace místo papírové mapy. Zařadila se mezi běžně využívaný prostředek většiny vlastníků vozidel, ať už se vydávají na dlouhou cestu s komplikovanou trasou přes neznámou zemi, nebo se pouze chystají do sousedního města. Díky svému telefonu tedy nemusíte vlastnit speciální přístroj pro určování směru a zatáček, postačí pouze věrný pomocník ke komunikaci.
Uklidňující muzika: Rádi si poslechnete své oblíbené písně po dlouhém pracovním dni? Rádi může obsahovat samé žánry nesedící Vašemu stylu a preferencím, avšak především častokrát vede k rozrušení. Za předpokladu, že již mezi nainstalovanými aplikacemi máte přehrávač, či se Vaše hudba nachází přímo v knihovně, takto si lze volit, přeskakovat, a především jde o mnohem bezpečnější metodu.moderní luxusní vozidlo
Parkování v cizině pomocí elektronických map: Mimo ukazování, kterou vozovkou se vydat a kam se zařadit, se aplikace určená k těmto účelům dá využít taktéž jako opora při zanechávání svého auta v neznámém působišti. Mapy si nejen dokážou zapamatovat a přesně zlokalizovat jeho pozici, ale dovedou ji i uložit a později Vás k místu případně nasměrovat. Pokud tedy rádi cestujete, avšak se obáváte, že jakmile zaparkujete daleko od památky, ke které míříte, budete si složitě muset zapamatovávat cestu, jste na omylu.
Možnosti telefonů v dnešní době stále narůstají, a tak mohou zjednodušovat život v mnohých oborech. Za jeden z nich lze považovat právě cestování.

Neokonzervatismus, monetarismus a moderní ekonomie hlavního proudu

Začneme pojmem Neokonzervatismus. Co si pod těmito pojmy jako laik představit? V první řadě je to ekonomický směr, který rozdělujeme na tři hlavní proudy. Prvním proudem je monetarismus, o kterém se budeme bavit i později. Druhým směrem je teorie racionálního očekávání a třetím je ekonomie strany nabídky. Všechny tyto směry mají společnou charakteristiku a to tu, že požadují volnou konkurenci a co nejmenší zásahy do ekonomiky ze strany státu.moderní svět
Monetarismus je tedy samostatný proud neokonzervativního směru. Hlavním představitelem monetarismu patří americký ekonom Milton Friedman. Ten je také nejzmiňovanější například na ekonomických školách. Friedman zdůrazňuje význam osobní svobody v ekonomice i politice. Tento proud požaduje volnou konkurenci, která je s osobní i profesionální svobodou přirozeně spjata. Kromě toho požaduje, již zmíněné, co nejmenší zásahy státu do ekonomiky. Důležitou součástí monetarismu je kvantitativní teorie peněz. Nejdůležitější myšlenkou této teorie je rovnováha mezi nabídkou peněz a poptávkou po nich.
Jako poslední ze směrů, které Vám budeme popisovat je „moderní ekonomie hlavního proudu“. Tento ekonomický (a myšlenkový) směr je kombinací dvou přechozích ekonomických směrů. Konkrétně se jedná o neoklasickou ekonomii a o učení J. M. Keynese, neboli o keynesiánství.ilustrace peněz Dochází zde tedy ke spojení některých teorií z jednoho směru a některých teorií z druhého směru a vytvoření samostatného systému. Hospodářská politika by podle moderního myšlení měla být vždy určitou kombinací různých teoretických přístupů. Praktikují se tedy základní pravidla, která by se zjednodušeně dala pospat jako přizpůsobování zásahu do ekonomie podle aktuálního ekonomického vývoje. To znamená, že v době krize a deprese by se měly využívat keynesiánské teorie, ale v době ekonomického růstu naopak teorie neoklasické.
Jaký máte názor na myšlenku, že hospodářská politika by měla být vždy určitou kombinací různých teoretických přístupů?

Mléčné výrobky-ano nebo ne?

Ve světě se o mléčných výrobcích mnohé napsalo a také jsou mnohé názory na jejich každodenní konzumaci. Jako to vlastně je? To nejspíš nezjistíme nikdy, a i kdyby jo, stále si budeme dělat po svým, ale aspoň se budeme moci rozhodnout.
Já si například pamatuji, že jako dítě jsem měla mléčné produkty, jenomže ne v takovém zastoupení, jak je to dnes. My doma jsme mávali mléko a také jogurty, ale ne ty, které jsou umělo dochucovaný ale klasický bílý jogurt, kde byla naspodu marmeláda. A myslím, že jsme ho mávali tak 2 x týdne. Pak jsi ještě pamatuji na zakysané mléko, nějaké ty sýry, a to bylo všechno.mléko
Dnes je to trochu jinak a mléčné výrobky mívají naše děti i několik krát denně. Jogurty, mléko, mléčné cukrovinky, tavené syry…no a je také pravda, že se zvýšila hranice s počtem dětí, které mají nějakou alergii.
Má vliv tedy mléko na alergie u dětí?
Doktoři, s kterými jsem se střetla to potvrzuji jako možnou souvislost, protože to mléko už není také jaké bývalo kdysi. Pijeme ho v mnoho větších dávkách jako kdysi, a hlavně jogurty jsou vícemarketingový tah jako tah na naše zdraví.
Já jsem své dceři, když byla malá a já ještě nevědomá matka, dávala mnoho mléčných výrobků a je také pravda, že často mívala zápaly průdušek, ekzémy a alergie. Poté so jsem se začala o výživu mnohem více zajímat, jsem se dozvěděla, že tenké střevo a plíce jsou párový orgán, a proto pokud se u člověka vyskytují ekzémy, alergie, astma, nebo zápaly dýchacích cest, je to způsobené také naší imunitou. A imunita se tvoří v naších střevech, kde probíhá hlavní metabolická výměna.
Každopádně jsem si spravila takový test, a mléčné výrobky jsem se seznamu vyřadila na nějakou dobu a ostala jsem překvapena, když se také začali měnit její příznaky a ustupoval ekzém a zapal průdušek už nemela ani nepamatuj a alergie taky. Teď samozřejmě pije mléko a kupujme i jogurty, ale jenom bíle a raději do nich dáme med nebo marmeládu, kakao a mléko pije raz za čas. Nemůžu 100 % potvrdit, že na tom vliv měli aj ty mléčné produkty, ale fakt je že jí se stav zlepšil. Já jsem si například u sebe všimla, že pokud konzumuji více sýrů, tak mě pálí žáha.rostlinné mléko
Takže si myslím, že s mléčnými produkty bychom to neměli prohánět, ale ani jich úplně vyřadit, pokud tam není nějaká intolerance. Také bychom měli brát do úvahy fakt, že jsme jediný živočišný druh, který konzumuje mléko jiného druhu aj v dospělosti. A to je dost zajímavé. Vnímám jako fakt, že kdysi mléko bylo jako výpomoc, protože ho tolik nebylo a pak přišel zas někdo šikovný a začal ho vyrábět masově se záměrem na kvantitu a ne kvalitu. No chybující kvalita může mít vliv na naše zdraví. Také jsem toho názoru, že mléko není jediný zdroj vápníku, protože dnes už víme, že tam může spadat i rostlinná strava. Vápník se totiž váže navitamín D a děti co celé dni stráví při počítači anebo nemají pestrou stravu, ho ani z toho mléka nevyužijí.
Ano nebo ne
Jezme a pijme mléčné výrobky ale s mírou a kombinujme to aj rostlinným produktem, protože aj to je součást našeho jídelníčku, aj to nám ponouká naše příroda. Neberme ohled na to, že je doba konzumní a postavme se k tomu co dáváme do úst naopak zodpovědně a vybírejme si. Máme na to právo a nárok.

Strava = všelék

Touto jednoduchou rovnicí lze vyjádřit to, jak bychom se především měli starat o naši pleť. Suma sumárum, bez správné výživy to jednoduše nepůjde. Tedy aspoň ve většině případů. Stav našeho obličeje je totiž skvělou vizitkou toho, jak se našemu tělu daří po zdravotní stránce. Nějaký ten pupínek se nejprve nemusí jevit jako velký problém, avšak není tomu tak. Pojďme se blíže podívat na to, co bychom si měli dopřát, abychom docílili perfektní vizáže.portrét dívky
Podvyživenost není hezká. I když se většina z nás setkává spíše s nadváhou než podváhou, některé tento problém mají. Tím, že je vaše tělo podvyživené, ztrácí důležité minerální látky, živiny a vitaminy, které jsou opravdu potřeba. Okrádáte se tak nevědomky o svou krásu.
Tuky by v našem jídelníčku měly tvořit velkou část. Dokonce větší než bílkoviny. Samozřejmě hovoříme o zdravých tucích, ne těch ztužených, které jsou nám dostupné ve fastfoodech a jiných rychlých občerstveních. Máme na mysli avokádo, rostlinné oleje, oříšky, semínka anebo kokosové mléko.
Další důležitou složku skladby našeho jídelníčku by měly tvořit omega 3 mastné kyseliny. Ty našemu obličeji a jiným částem těla, které jsou náchylné k akné, jako jsou ruce, záda nebo krk, opravdu jen a jen prospívají. Promašťují nás zevnitř, což je u této problematiky velmi důležité.přírodní kosmetika
Voda je lék na všechno. To platí i v tomto případě. Nejen že budete mít hydratovanou pokožku, ale vyhnete se také zadržování vody v těle a případnému zarudnutí. Pokud je pro vás těžké do sebe jen tak vyklopit několik litrů vody denně, můžete si pomoci vodnatou zeleninou, jako je okurka, ledový salát nebo rajče, či polévkami.
Asi devadesát procent vašeho jídelníčku by měly tvořit celistvé nezpracované potraviny neboli whole foods. Na mysli máme potraviny, které nejsou vůbec zpracované chemií, rafinovanými cukry a konzervanty.
S tím se pojí další bod. Omezte rafinované cukry. Ty našemu tělu většinou, pokud se nejedná o diabetiky, moc neprospívají. Samozřejmě nemusí se z nás do konce života stát celibátnice, ale bylo by dobré je aspoň v nějaké míře omezit.
Jak jsme zmiňovali na začátku, naše pleť je odrazem toho, v jaké kondici se naše tělo cítí. Stále větší procento lidí má problémy s trávením. Důsledky se zde také mohou velmi výrazně odrazit. Probiotika by mohla výrazně pomoci v nastolení rovnováhy ve vašich střevech a trávicím ústrojí.